Pokaż nowe posty | Oznacz wszystkie jako przeczytane | Szukaj
Wątek zamknięty 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Błąd mój czy nauczyciela ?
Autor Wiadomość
lebron23 Offline
Nieobecny

Ilość postów: 2
Reputacja: 0
Błąd mój czy nauczyciela ?
Witam !
Kilka dni temu na geografii nauczyciel zrobił nam kartkówkę z obliczania wysokości słońca.
Zaskoczyło mnie gdy przy oddawaniu przy każdym przykładzie miałem obcięte 0,5 pkt ponieważ ze wzorze nie uwzględniłem literki N lub S czyli zamiast np tak
h=90-54N+23.27 miałem tak h=90-54+23,27

Moje pytanie brzmi czy jest to tak ważne ze na maturze również okroją mnie z pkt za zadanie ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-10-2013 15:46 przez lebron23. Edit Reason: )
28-10-2013 15:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika
qmate Offline
Student

Ilość postów: 625
Reputacja: 19
RE: Błąd mój czy nauczyciela ?
Nie jestem jeszcze nauczycielem ale powiem Ci, że dla mnie to przesada.

Spojrzałem nawet w klucze odpowiedzi do matur i nigdzie nie ma czegoś takiego, na maturze spokojnie miałbyś komplet punktów. Nigdy w ogóle nawet w podręczniku nie spotkałem się z takim zapisem. Otwórz podręcznik do geografii, powinien być jakiś przykład i pokaż nauczycielowi - najprawdopodobniej w Twoim podręczniku będzie bez tych literek.
28-10-2013 21:20
lebron23 Offline
Nieobecny

Ilość postów: 2
Reputacja: 0
No własnie w podręczniku nie ma i jej pokazałem ale ona sie spiera ze ona jest egzaminatorką i lepiej wie i ze na maturze by mi obcieli pkt. To samo jej mówiłem ze w odpowiedziach do matur nie ma takiego zapisu no ale ona oczywiście swoje że na internecie to sobie moze byc napisane ale ona wie lepiej i nie udało sie nic z nią ugadać niestety. Dzieki za odpowiedź Wink
30-10-2013 22:03
qmate Offline
Student

Ilość postów: 625
Reputacja: 19