Pokaż nowe posty | Oznacz wszystkie jako przeczytane | Szukaj
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Matura w 6 miesięcy?
Autor Wiadomość
Suchy1991 Offline
Niemowlę GeoForum

Ilość postów: 1
Reputacja: 0
Matura w 6 miesięcy?
Witam,
obecnie jestem studentem chemii, do tej pory z geografią nie miałem zbyt dużo wspólnego, może dlatego, że nie miałem zbyt sympatycznych nauczycieli.

Chciałbym zmienić diametralnie kierunek studiów - planuję ekonomię, ale nie wiem jeszcze co z tego wyjdzie.

Nie miałem styczności z geografią przez około 3 lata. Chciałbym zdawać maturę rozszerzoną. Wiem, że to szalone wyzwanie, które na pewno będzie wymagać ode mnie wielu poświęceń i nieprzespanych nocy.

Czy myślicie, że mam jakąkolwiek szansę? Mój cel to 60%.
02-12-2011 16:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
bartek_s1992 Online
Student GeoForum

Ilość postów: 249
RE: Matura w 6 miesięcy?
Myślę, że masz sporą szansę. Zerowej wiedzy na temat geografii na pewno nie masz... ale chcąc osiągnąć zadowalający rezultat z matury rozszerzonej to na to trzeba pracować przez 3 lata (mam tu na myśli liceum z geografią rozszerzoną )
Ja również zdaję rozszerzenie ale systematycznie uczę się sam już od ponad roku bo w szkole miałem tylko podstawy przez 2 lata.
Jak się już zabierzesz do pracy to masz sporą szansę. Zrób sobie próbną maturę z geografii (listopad) i będziesz wiedział mniej więcej nad czym musisz jeszcze popracować .
02-12-2011 17:58
dani3131 Offline
Magister GeoForum

Ilość postów: 693
Reputacja: 3
z tą sporością szans to ja bym był ostrożny, tu wszystko zależy od Twojej systematyczności, chęci zdobywania wiedzy. Znam jedną osobę, która w pół roku wzięła się w garść i zdała geo na 90%. Wymagało to jednak tytanicznego wysiłku i monstrualnej ilości przerobionych zadań.

Puchar Świata w Rugby - Nowa Zelandia 2011
02-12-2011 19:10
anilana Offline
Magister GeoForum

Ilość postów: 594
Reputacja: 16