Pokaż nowe posty | Oznacz wszystkie jako przeczytane | Szukaj
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Porady dla maturzysty :P
Autor Wiadomość
wojtekk-14 Offline
Przedszkolak

Ilość postów: 15
Reputacja: 0
Porady dla maturzysty :P
Jestem uczniem technikum (4 rok),geografie miałem 2 lata temu w dotatku podstawową, a chce pisać rozszerzoną... Moje przygotowania rozpoczęły się miesiąc temu... Jednakże miałem dość mało czasu by się przykładać do nauki w rezultacie przerobiłem kartografię, geografię astronomiczną, budowę ziemi, procesy endogeniczne (nie tak super jak bym chciał, coś niby pamiętam, ale szały nie ma ). Nie robiłem jeszcze żadnych zadań ze zbiorów...
Moja szkoła jest zacofana do tego stopniu ze nie pisałem próbnej matury.. (może to i lepiej Big Grin)
Mój zestaw książek to:
-Vademecum operonu,
-dwie części książek z PWN'u
-Zbiór zadań Pawła Włada
-Zbiór zadań z wydawnictwa szkolnego OMEGA
Geografia ćwiczenia z mapą wyd. PWN
dodatkowo wydrukowałem sobie wszystkie matury z ubiegłych lat...
Czasu zostało niewiele.. W niedługim czasie będę miał ferie, więc nie ma że boli świątek piątek czy niedziela geografia będzie się udzielać ;p..Proszę was o mocnego kopa motywacyjnego red I udzielenie kilku cennych np: jak wygląda u was system nauki,powtórek,rozwiązywania zadań. Tymczasem wracam do literatury ;p
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-12-2012 22:11 przez wojtekk-14. Edit Reason: N/A)
26-12-2012 22:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Karol_94 Offline
Przedszkolak

Ilość postów: 17
RE: Porady dla maturzysty :P
Ja też zacząłem niedawno powtarzać, ale nie mam jeszcze żadnego zbioru z zadaniami. Ten OMEGI jest godny polecenia? Bo myślałem o zbiorach Horodeckich , ale cena mnie troche zniechęca.
26-12-2012 22:11
wojtekk-14 Offline
Przedszkolak