Pokaż nowe posty | Oznacz wszystkie jako przeczytane | Szukaj
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sprawdzona metoda nauki języków
Autor Wiadomość
boczek952 Offline
Nieobecny

Ilość postów: 1
Reputacja: 0
Sprawdzona metoda nauki języków
Witam poszukuję kursu z języka angielskiego lub też jakiejś ciekawej sprawdzonej metody po której widać efekty . Bym był bardzo wdzięczny za pomoc. Potrzebuję podszkolić się w języku niemieckim
31-05-2013 16:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Piotrq10 Offline
Licealista

Ilość postów: 119
RE: Sprawdzona metoda nauki języków
Nie mam ogromnego doświadczenia w nauczaniu języków obcych, ale jakieś mam Wink. Nie ma jednej sprawdzonej metody nauki języków obcych. Każdy z nas jest na swój sposób wyjątkowy i każdy ma swoje sposoby na naukę języka obcego.

Jest jedna uniwersalna metoda, która przeważnie działa - stawianie sobie celów. W przypadku języków obcych takimi celami mogą być certyfikaty. Poszukaj na http://www.goethe.de/lrn/prj/pba/bes/plindex.htm takiego poziomu, do którego dążysz.

Co do materiałów, to pomoc znajdziesz na forach typu niemiecki.ang.pl. Ze swojej strony mogę polecić wszelkiego rodzaju podcasty, lektury uproszczone, filmiki na yt. Z biegiem czasu można się próbować z artykułami w gazetach, pełnymi wersjami książek czy filmami.
31-05-2013 18:01
lipaaa Offline
Przedszkolak

Ilość postów: 21
moim zdaniem najlepiej wykupić lekcje u prywatnego korepetytora, ona zwróci uwagę na to jakie popełniamy błędy i szybko nas ich oduczy
09-07-2013 15:35
Xamir Offline
Nieobecny

Ilość postów: 2
Ja również uważam, że powinieneś znaleźć korepetytora i intensywnie się zacząć z nim uczyć. Nawet przychodząc na lekcje codziennie, jeśli właśnie zależy Ci na intensywności.

To najlepsze kolektory słoneczne wrocław - nie ma to tamto :)
15-07-2013 01:05
rurek Offline
Uczeń

Ilość postów: 40